Work with us!
Wie we zijn.

We zijn een groeiend en ambitieus team van creatieve ondernemers die geloven in keukencultuur en levenskwaliteit. We zijn nieuwsgierig naar hoe onze generatie van een huis een thuis maakt, waarin de keuken een essentiële rol speelt.

Wat we doen.

Firmax staat voor een nieuwe kijk op keukens, eentje die je nog meer gusto geeft om er veel tijd in te spenderen, zonder dat dat veel hoeft te kosten. Met onze afwerking voor keukenlades, -kasten en -werkbladen die passen op het IKEA METOD, FAKTUM en PAX systemen, creëer je je unieke, mooie en hedendaagse keukens en kasten. Een recept voor nog meer quality moments en dagelijks plezier.


Ben jij wie we zoeken?

Jij bent de leider (m/v) die ons keuken- en kastenconcept volgens plan bij onze klanten tot leven brengt.
Kitchen Project Manager
Brussels based | Voltijds of 4/5 ritme | Communicatief & hands-on
Jouw rol

Jij bent de leider (m/v) die ons keuken- en kastenconcept volgens plan bij onze klanten tot leven brengt. Als spil in ons ecosysteem, tussen vertrouwde partners en klanten, ben jij verantwoordelijk voor het volledige inkoopproces van materialen, het plannen van keukeninstallaties en het verzekeren van tevreden klanten. Met een hands-on mentaliteit ben je efficiënt en verlies je geen enkel detail uit het oog.

Je activiteiten bestaan uit:

  • zorg dragen voor een vlotte orderverwerking: het invoeren van bestellingen, plaatsen van benodigde orders en het opvolgen daarvan bij onze vertrouwde werkplaatsen en leveranciers.
  • het opstellen van een planning en het voorbereiden van leveringen en keukeninstallaties bij klanten, inclusief de coördinatie met klanten en monteurs.
  • het uitvoeren van de oplevering van de projecten.
  • samenwerken met ons team van architecten en keukenplanners
Jouw profiel

We zijn op zoek naar een gedreven individu met uitstekende organisatorische vaardigheden en een passie voor klanttevredenheid. De ideale kandidaat heeft ervaring in het leiden van operationele processen en het effectief beheren van klantinteracties. Je bent een probleemoplosser die niet alleen oog heeft voor de grote lijnen, maar ook voor de kleinste details. Timing is everything.

Daarnaast beschik je over:

  • sterke commerciële en communicatieve vaardigheden, waardoor je naadloos kunt schakelen tussen klantgerichte gesprekken en het coördineren met team en partners.
  • het vermogen om nauwkeurig bestellingen te plaatsen, de voortgang ervan te volgen en de afhandeling te doen met hulp van ons ERP systeem.
  • planning- en organisatievaardigheden om soms complexe keukeninstallaties te coördineren, inclusief het afstemmen van afspraken met klanten en monteurs.
  • een hands-on mentaliteit en proactieve benadering om uitdagingen snel aan te pakken en oplossingen te vinden
  • ervaring in het werken met een team van architecten en keukenplanners, waarbij je input kunt leveren en samenwerking kunt stimuleren.
  • tweetalig Nederlands / Frans, Engels is een plus
  • passie voor contact met mensen en klantgerichtheid
  • ruimtelijk inzicht en gevoel voor esthetiek en details. Ervaring met modulaire keukens of interieurs evenal CAD teken skills om plannen te verfijnen is een plus.
  • handigheid en nauwgezetheid in werken met software (CRM / ERP) daar je de administratieve opvolging van elk project verzorgt.


Jouw kans

Zie je jezelf in dit verhaal?

Bovendien geven we je graag de ruimte voor eigen inbreng, kansen voor zelfontplooiing en de mogelijkheid om door te groeien in ons jong bedrijf.

Wat we bieden:

  • voltijdse of 4/5 tewerkstelling in dagdienst
  • een competitief loonpakket
  • flexibele werkomgeving en -tijden in hartje Brussel
  • optie voor gedeeltelijk thuiswerk
Laten we kennis maken.
Stuur hier je informatie door.
Files
Stuur je cv, brief, motivatie of eender welk belangrijk document hier mee.